Kroužky
Sportík
Sportík je určen pro všechny děti. Probíhá v dopoledních hodinách
v židenické sokolovně pod vedením externích instruktorů (sportíkova
akademie).
Náplní kroužku jsou zábavné pohybové aktivity, hry, základy některých
sportů, relaxace apod. za využití mnoha atraktivních sportovních
pomůcek.
S sebou do batůžku: vhodné oblečení na sport (tričko s nadepsaným
jménem vidtelně z obou stran ), sportovní obuv (se světlou podrážkou) a
lahev s pitím.
Každoročně bývají dva turnusy – podzimní a jarní, každý má
12 lekcí.
Pokud chcete dítě do kroužku přihlásit, je potřeba aby do větší míry
zvládalo sebeobslužné činnosti (převlékaní, obouvání a starat se
o své věci). V případě velkého zájmu budou mít na podzim přednost
starší děti a na jaře zase mladší.
Keramika
Keramika je kroužek určený pro předškoláky, vedený našemi p.
učitelkami. Probíhá v době odpoledního odpočinku (13:00 – 14:00)
v prostorách MŠ. Náplní kroužku je práce s keramickou hlínou, glazurami
a pomůckami k tomu určenými. Hotové výrobky si děti odnášejí domů.
Je třeba si přinést pracovní zástěru či staré triko.
Dle zájmu bude stanoven počet skupin a dny ve kterých bude kroužek
probíhat.
Edukativně stimulační skupinky
ESS jsou určeny pro předškolní děti. Kroužek je rozdělen na dvě
skupiny a je veden paní ředitelkou a paní učitelkou Mgr. Nehybkovou.
Skupinky probíhají v odpoledních hodinách. Pokud epidemiologická situace
dovolí probíhá kroužek za přítomnosti rodičů. Skupinky děti intenzivně
připravují na povinnou školní docházku.
Edukativně stimulační skupinky probíhají v druhém pololetí a mají
10. lekcí.
Angličtina
Kroužek je určen pro děti předškolního věku, kdy je
nejdůležitější vzbudit zájem o cizi jazyk a spojit jej s pozitivní
emocemi, aby se z učení stala zábava a ne povinnost.
Výuka je stavěna na metodě TPR (Total Physical Response), která je
využívána především při výuce dětí předškolního věku. Cílem je
omezení stresu s strachu žáků, zpříjemnění procesu učení za pomoci
pohybových, hudebních a výtvarných činností. Metoda se snaží napodobit
přirozený proces učení se mateřskému jazyku u malých dětí.